onsdag 20. mai 2009

Venner for livet

Jeg satt akuratt og tenkte på alle de vennene jeg har som jeg ikke ser så ofte lengre. Det er utrolig kjipt at det alltid blir slik. Jeg har flyttet endel så jeg kom til å tenke på alle de som jeg har sakt at "Ja, meg og deg MÅ holde kontakten. Me må se hverandre minst en gang i måneden." til. Men slik blir det jo aldri. Satt og tenkte, min besteveninne Connie, henne er det nesten et halvt år siden jeg såg sist. (Fra sist jeg såg henne til gangen før det) Jeg tror at jeg burde bli flinkere til å huske på de gamle vennene mine.

<--- (Jeg southparka my self. Joda litt random er jo greit^^ )


MEN! Hvorfor blir det alltid at vi sier "Ja, vi må så finne på noe en dag!" men det skjer aldri. Er det bare noe vi sier bare for å være høflige? Jeg er en av de som bruker den setnigen litt for ofte. Men jeg vil så gjerne se alle de gamle vennene mine jeg treffer på bussen, men det blir aldri tid til det.


Jeg hater det, savner de gamle vennene mine jeg... :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar