lørdag 23. mai 2009

Word 4 life

Nå sidde jeg foran PCen, et worddokument åpent, facebook er oppe og fem forskjellige msn samtaler står og blinker. Alt er så vanvittig spennende, alt som ikke er særemne som jeg skriver på. Det enkele worddokumentet "Særemne_09".

(Bilde til venstre er min Litago ku, som jeg laget under forberedelsen til en annen oppgave.)

Jeg skal skrive en personutviklingsanalyse om hovedpersonen i to bøker som jeg har lest. Jeg skal også gå nærmere innpå ungdomslitteratur i forhold til voksen- og barnelitteratur. Innleveringen er om to dager, og jeg skal skrive 10-15 sider.

Det er ikke lett å begynne å skrive skikkelig bra, spesielt når jeg vil fortelle veninnen mine om festen jeg var på i går. Alt det dumme jeg gjorde i min berusethet. Sprit og meg funker sjelden, men alikevel er det det som jeg ender mest opp med på fest. Ikke nok med det, jeg er alene hjemme og vil arrangere en filmkveld hjemme hos en veninne av meg sånn at jeg slipper å sitte alene hele kvelden.

Med, ikke så mange, distraksjoner så er det jaggu meg ikke lett å skrive ferdig særenme nei. Men man må jo nesten bare prøve så godt man kan. Man lever jo kun en gang (om gangen), så man må jo gjøre det beste man kan utav det.

:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar