tirsdag 12. mai 2009

Kongeparken vs penger og besteveninne


Jeg hadde sammen med noen av mine besteveninner kjøpt bilett til Russe-landstreffet i kongeparken for nesten et år siden. Vi gledet oss kjempe masse og hadde mange fantastiske ønsker og tantker om hvor fantastisk kult det ville bli. Men, så  har vi det sånn at jeg plutselig fant ut at jeg ikke vill alikevel. Fem dager før.. Jeg hadde en lang diskusjon med mine nærmeste, men så kom jeg fram til at skal jeg gå på landstreffet, i surt kaltd vær, høre på HØY musikk jeg ikke liker, og være med masse fulle mennesker. (Jeg liker ikke å være nær mennesker som er overberuset, det er en av de tingen som skremmer meg skikkelig.) 

Så jeg solgte biletten, med god fortjeneste :), og mye mobbing og sutring fra klassekamerater og veninner. Jeg tok første båt inn til Ryfylke og tilbrakte helga sammen med min ALLER beste veninne, og brukte tiden på å slappe av og kose meg.

Så når mandag morgen kom. Og alle min klassekamerater var trøtte bakfulle og hadde masse uforklarlige blåmerker, var jeg uthvilt og følte meg fresh.  :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar